roman: SPECS sms.spec,1.45,1.46

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 11:20:06 CEST

On Fri, 12 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Fri, 12 Apr 2002, Roman Werpachowski wrote:
> [..]
>
> O ile całą resztę nuta na to przygotujesz to jak najbardziej .. i to chyab
> bedzie włąsciwe rozwiązanie tej kwestii.

Sprowadziło się to do zmiany zawartości /etc/sysconfig/ups. IMHO działa,
chociaż ja mam prywatnie jakieś problemy z nut-em, bo widzi mojego UPS-a
nawet, kiedy wyjmę z niego kabelek szeregowy łączaćy go z serwerem :)
Może wrzuć do test, i niech ktoś komu wcześniej nut działał to
przetestuje.

--
Roman Werpachowski
roman w student.ifpan.edu.pl