nowy freetype STBR (kloczek czytaj)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 15 Kwi 2002, 12:03:42 CEST

On Sun, Apr 14, 2002 at 09:10:24PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Który to przypadek powinien być poptrawiony bo -I/usr/include nie powinno
> być nigdy wymieniane w opcjach kompilacji. To przeszkadza np. kompilacji
> pakietu żeby był skompilowany z innym libc nić glibc (np. uClibc).
> Taką poprawkę przykładowo musiał dostać slang i o ile tego typu programów
> ma byc więcej to ilosć używanai -I/usr/include powinna maleć.

Mi tam -I/usr/include nie przeszkadzało jakoś. Natomiast w slangu
poprawionym przez Ciebie były inne buraki (polecam changelog).
Natomiast najlepszym rozwiązaniem na -I/usr/include jest:

[instbld w ep09 /]$ cd /usr/include/
[instbld w ep09 include]$ ls
FlexLexer.h  asm    bfdlink.h  et      libiberty.h  slang  uuid
ansidecl.h   bfd.h  e2p        ext2fs  linux        ss
[instbld w ep09 include]$ rpm -q glibc-devel uClibc-devel
package glibc-devel is not installed
uClibc-devel-0.9.9-5
[instbld w ep09 include]$

Ma tylko tę drobną wadę, że wymaga chroot. (ale niewielkiego <200m).

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h