zlot pld

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 15:08:57 CEST

On Sat, 13 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dobrze że mi przypomniałeś.

Tomku chyba przypomnialas :>>

> Prośba o przysyłanie mi e-adresów osób (swoich :) którzy przyjadą na
> spotkanie na począdku maja (miedzy 1 a 3 maja) organizowane przez TPI dla

nie ma zlotu na poczatku maja poniewaz wtedy wszyscy sa w rozjazdach
prezes TPI rowniez.
wiec troche chybiony termin dales.
nas PLD. Jest potencjalnie możliwść uzyskania refundacji części kosztów