zlot pld organizowany przez Skobi

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 15:18:16 CEST

Bosz cos sie rozjechala rozmowa :>>>

Czekam na porpozycje terminow zjazdu PLD w Warszawie po dlugim tygodniu :>

Zjazdu w dlugi weekend mialo nie byc poniewaz kazdy jest w rozjazdach wiec
prosze nie zmylac Kloczku :>

Ja chce zorganizowac zjazd w mozliwych terminach ktore podam juz
wlasnorecznie bo nie dojde do ladu :>

Terminy jakie mi pasuja bym mogla Wam cos zorganizowac:
11-13.05
25-27.05
  1-3.06
 8-10.06
22-24.06
i pozniejsze jak cos

 w tych terminach jestem dostepna, wolna od skzoly i mam czas.

co do organizacji zlotu przez TPI nic nie wiem, bylam ostatnio na pizzy z
pania prezes TPI i w trakcie tematu o zlocie pld nie bylo zadnej wzmianki.
Wiec wrrrr nie wprowadzac mi tu mylnych wiadomosci.

Tak wiec prosze jeszcze raz o napisanie kiedy komu pasuje. Chce by termin
byl wybrany w miare jednoglosnie.

Z pozdrowieniami

Marzena Kamecka per Skobi