gdm

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 15:51:45 CEST

On Mon, 15 Apr 2002 15:37:47 +0200
Artur Frysiak <wiget w pld.org.pl> wrote:

> Mojej żonie bardzo sie podobaja żółte kwiatki jakie są teraz :-)
> Tylko bocian jakiś mało widoczny.

Hmm... no to jak chcecie ;-). Mi osobiście wydaje się, że są troche
oczojeb.e. Zrobiłem coś takiego:

http://alchemyx.uznam.net.pl/grub.xpm

Znów nic specjalnego. Grafikiem nie jestem. Ale wydaje mi się to w miarę
czytelne (trzeba tylko jako background dać 7f7f7f)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter