Male dementi (Re: zlot pld organizowany przez Skobi)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 17:20:11 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Marzena Kamecka wrote:
[..]

> co do organizacji zlotu przez TPI nic nie wiem, bylam ostatnio na pizzy z
> pania prezes TPI i w trakcie tematu o zlocie pld nie bylo zadnej wzmianki.
> Wiec wrrrr nie wprowadzac mi tu mylnych wiadomosci.

Heh... jakby Agnieszka prezesem byla to bysmy metrem do domu nie jechali ;>
Moze kiedys jej sie uda uda awansowac (no... nie wiem czy by to dobre bylo...)
ale na razie to Agnieszka prezesem nie jest.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-