zlot pld organizowany przez Skobi

Maciej Agaran' Pijanka agaran w team.pld.org.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 18:19:55 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 03:23:28PM +0200, Marzena Kamecka wrote:
> [...]

Skobi a jakis program zjazdu przewidujesz?

> oki rablams ie w terminach poniewaz mialam zly kalendarz :>>>
> oto nowe:
>   31.05-2.06

obecnie pasuja mi 10-12.05 i 24-26.05
moze sprobowac plik w repo..obok tego od polarow?
i ludzie tam sobie beda zaznaczali ktore terminy pasuja
komu?

--
Maciej 'Agaran' Pijanka
agaran w team.pld.org.pl