Bootdisks/images

Maciej Zielenkiewicz maciekz w poczta.ibb.waw.pl
Pon, 15 Kwi 2002, 18:46:19 CEST

   Czy ktos moglby mi dac (albo powiedziec skad wziac) zrodlo instalatora
sieciowego (poldek) z dyskietki (plik
ftp://ftp.pld.org.pl/dists/ra/PLD/i686/PLD/images/bootdisk_net.img ) i/lub
bootdisku prowizorki? Probowalem szukac w plikach wzietych z CVS modul
bootdisk ale nie dalem rady tego zrozumiec. Mam kompa z niesprawnym fd, a
chce zainstalowac PLD (via localna siec). Na drugim HDD siedzi Groza i
wole sprobowac LOADLINA niz sciagac ISO.

Maciej Zielenkiewicz <maciekz w ibb.waw.pl>