to kiedy to 1.0?

Pon, 15 Kwi 2002, 22:33:50 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Jakby ktoś był jeszcze mało przekonany co do tego
> że może to potencjalnie jeszcze gdzieś psuć to dodam że bardzo dobrze ze
> takie rzeczy wyjdą, bo będzie to oznaczać że jeszcze w innych miejscach
> niepotzrebnie wpada -I/usr/include i niezmodyfikwane ft1 będzie dobrym
> filtrem przez który tego typu niedoróby nie bedą mogły się pzreciskać.
Polecam wykonanie grepa na logach z builderów nestowych. Wszelkie przypadki
używania -I/usr/include wyjdą tam jako:

,,cc1: warning: changing search order for system directory "/usr/include"
  cc1: warning:   as it has already been specified as a non-system directory''

> - Demokracja.
>
>   Nie mam chęci bawić się w demokracje bo wiem że to się nie sprawdzi w
>   tym co robimy (poprostu).
Sprawdzi się o ile nie będzie to demokracja w stylu - głosują wszyscy.

>   Miąc inaczje mówi się że z faktami mozan dyskutować.
A powyższe jest faktem :)

> - PLD jako projekt.
>
>   Projektów publicznie prowadzonych w Polsce o rozmiarach jakie ma obecnie
>   PLD nie było wcześniej więc jezlei ktoś mi powie co by zrobił w
>   przypadku czegoś co już miało miesce można zaliczyć do pogawędek na
>   piecu przy gorącym piwie miodem i goździkami. Chetnie przyjmę wszelkie
>   sugestie co do tego co można zrobić. Nieamając doświadczeń jakie maja
>   np. ludzie za Wielka wWodą musimy pzrejść mniej więcej to samo co oni.
Czyli co mamy przejść?

>   Tyle ż oni to pierwszy ra pzrechodzili jakieś dwadzieścia alt temu czyli
>   mniej więcej wtedy dy coponiektórzy z tu obecnych jeszcze leżeli berach
>   a pingwina widzieli co najwyżej w postaci grzechotki.
>   Konsekwencji tekich rzeczy nikt nie powinien sie bać. O iel dojdzie się
>   do wnisku że inaczje niżź nie mzoąń to zamaist sobei dzień w dzień po
>   łbie dawać lepiej zacżąć trobic coś osobno.
Jak ja lubię ogólniki.

> - PLD 1.0 - oczekiwanie.
>
>   Mam dość nacisków redakcji żeby zdążyć z pierwotnie wyznaczonym
>   terminem. Pierwszy i ostani raz rzuciłem termin z powodu przekrocznia
>   którego gdzieś tam głębiej mam jakąś pretensję do siebie że sam
>   zawiniłem/ nie zrobiłem wszysrkiego co mogłem. Na domiar złego ktoś na
>   ostaniej prostej uznał że warto wymienić dżokeja.
To rzuć jakiś termin bo nie wiem do kiedy mam mniej więcej artykuł wyprodukować
- a miałem go skończyć ze 3 tygodnie temu :(

>   Komuś się poprostu
>   wydaje że jeżlei zawłaszczy sobie splendory i uznanie.
To... się myśl urwała? :)

>   Jeżeli ktokolwiek uważa że szkodże tym trzen literom jemu pierwszemu
>   oddam dwa pliki nad którymi de facto mam władzę. Są to
>    CVSROOT/{passwd,writers}.
Spokojnie bo jeszcze ktoś tu wyskoczy i będzie bigos.

>   Zależy mi na PLD i dlatego chetnie oddam to żeby uchronić
>   to coś od swojego wpływu.
Zaskakujesz mnie.

>   Dyskyusję nad "metodę głosowania w celu wybrania metody głosowania"
>   można uznać za otwartą niemniej jezeli reszta osób nie podejmie
>   działań żeby Sergiusza usunąć z PLD i żeby przy tej okazj oddał
>   innym wszystko co z tym się wiąże nie bendę czekał dłuzej niż to będzie
>   konieczne i poprostu sam odejdę.
Masz pretensje, że jesteś szantażowany, a chwilę później sam szantażujesz.

Szkoda, że nie jesteś w stanie współpracować z Sergiuszem ale mam nadzieję,
że nigdzie nie będziesz odchodził bo to była by _bardzo, bardzo poważna_
strata dla PLD.

> kloczek

ps. błagam o ispella
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr