to kiedy to 1.0?

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 22:13:20 CEST

On Tue, Apr 16, 2002 at 22:10:01 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Drobna uwaga: pytanie było nie do Ciebie.
> Bardzo interesujace jest to że niektórzy odpowiadaja na pytania które im
> się nie zadaja ale na które czuja się władni w o dziwo w swoim imieniu
> odpowiadać.

Zaraz zaraz, o rzesz w mordę, przepraszam Tomku, nie chciałem czytać
prywatnej poczty.

w8... to nie była prywatna poczta, to było na liście...

> PS. To że Matką teresą nie jesteś to juz wiadomo. Pytanie: czy masz
> wykształcenie medyczne lub jakiekolwiek psychiatryczne ? (chciałbym coś
> więcej wiedzieć o Twoich kwalifikacjach w świetle stawianych przez Ciebie
> diagnoz .. czy w związku z tym mam je traktować poważnie czy mogę
> zignorować).

Diagnozy możesz zignorować, radę o udaniu się do specjalisty potraktuj
poważnie. Bardzo poważnie.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!