zlot pld organizowany przez Skobi

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 17:24:11 CEST

In article <Pine.LNX.4.33.0204161335210.17359-100000 w sokrates.mimuw.edu.pl> you wrote:

> Data bedzie tak szybko znana, jak laskawie mi wszyscy odpisza
> zainteresowani. Jak na razie nikle zainteresowanie jest zlotem.

Jak to? Uważam, że przy obecnych nastrojach zlot jest niezbędny. Wypadałoby
się spotkać i parę kwestii przedyskutować, zamiast bić pianę na pld-devil.
Głównie chodzi mi o tematy
- wypuszczenia oficjalnej, stabilnej wersji PLD 1.0
  co jeszcze trzeba zrobić, a czego już nie należy robić
- omówienie kwestii porusznaych w arcyciekawym i pasjonującym jak wenezuelska
  nowela wątku "[rw w cvs]". Myśle, że pare spraw należy ostatecznie wyjaśnić.
Mam nadzieję też, że potrafimy obejść się bez rękoczynów...

ps
Co do terminów, to zgadzam się z Marcinem, nie długi weekend, nie Boże Ciało
i termin podać jak najszybciej.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*