Bootdisks/images

Maciej Zielenkiewicz maciekz w poczta.ibb.waw.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 17:24:32 CEST

On Mon, 15 Apr 2002, Michal Moskal wrote:

> właśnie tam.

> Skopiuj pliki z tej dyskietki (via LAN). Konkretnie vmlinuz i initrd.gz
> i możesz z nich wystarować loadlinem.
>
> --
> : Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
> : PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h
Sorry, wyrazilem sie dosc ciemno. Zapomnialem dodac, ze nie mam jeszcze
zadnego kompa pod pld. Ten Jinternet jest z muLinuxa uruchamianego z FDD
na starym P200MMX. Dwa kompy maja karty sieciowe, ten z mu ma modem i robi
MASQ. A modul bootdisk z CVS'a nie chce sie na komputerze docelowym
skompilowac (Slack mu nie pasuje). Czy w takim razie moglbym prosic kogos
o podeslanie mi w/w dwoch plikow?

Maciej Zielenkiewicz <maciekz w ibb.waw.pl>