[rw w cvs]

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 17:52:58 CEST

On Tue, Apr 16, 2002 at 15:28:05 +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Z palca gdzie? na builderze? To buildloga nie bedzie...
> Nie mowiac juz o tym, ze nalezy zalozyc ze do buildera jedyny dostep
> wiedzie poprzez zlecenia przez poczte.

:/

> w32codecs z tego co pamietam mialo puste lezec nawet chyba na ftp (dla
> zapchania zaleznosci).

To było w czasach, gdy nie były divx4linux i był mplayer 0.50. Później
pojawiły się wspomniane kodeki i ktoś zauważył, że mplayera być nie
może.
Obecnie w32codec jest wymagane przez odpowiednie pluginy, typu
xmms-cośtam, co też jest powodem tego, iż pakiety takie mogą znaleźć się
co najwyżej w supported.

> A jak ktos ma srodowisko developerskie to i speca
> z cvsu wyciagnie, wiec wogole imho bez sensu jest trzymanie w SRPMS
> pakietow ktorych nie ma w katalogach z binarkami na poszczegolne arch.

Chodzi o end-usera, żeby mógł sobie przebudować pakiet z --with
license_agreement i mieć w pełni funkcjonalny pakiet.

> Oj chyba nie do konca, bo w cvs tagow na tych pakietach nie widzialem.

Ja się tam na tagowaniu nie znam;) I lepiej mnie do tego niech nikt nie
nakłania, bo to chyba jest jedna z tych rzeczy w CVS-ie, których nie
można sam wiesz co;)

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!