[rw w cvs]

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 18:39:33 CEST

On Tue, Apr 16, 2002 at 15:02:39 +0200, GoTaR wrote:

> To były zmiany w lokalizacji plików applnk, niech zostaną w /test,
> dopóki nie będzie tegoż. Wieczorem zbuduję tarballa i włożę do SOURCES.

Oki, można przebudować applnk i razem z tymi przenieść go do / pomijając
/test (zmieniła się tylko nazwa katalogu).

Oprócz tego do przebudowania są:
- rox, rox-base (można pominąć /test, doszedł tylko jeden symlink),
- t1lib (pominąć /test, usunięta zbędna zależność w t1lib-fonts),
- slrn-pl (od razu do /, wcześniej się nie budował),
- slrn (do /test, to nowa wersja),
- jultaf, xalf (? wcześniej się nie budowały, poprawiłem to co pisało na
  buildlogach, ale nawet nie wiem co to za programy).

I pozostaje ostatnia kwestia - w tej chwili znaczna część pakietów ma
ciągle zaszyte tłumaczenia grup w sobie. Przez to robi się syf, np. w
takich sytuacjach:

$ cat /etc/rpm/macros
%_excludedocs 1
%_install_langs xx
$ LC_ALL=pl_PL rpm -qa --qf "%{group}\n" | sort | uniq

I znajdujemy tam mieszankę polsko-angielską. Jeszcze gorzej sprawa
wygląda w przypadku wucha. IMHO przed wydaniem 1.0 trzeba coś z tym
zrobić.

A tak na marginesie - działa komuś xscorch? Bo u mnie segfaultuje...

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!

--