to kiedy to 1.0?

Wto, 16 Kwi 2002, 21:02:17 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, Witek Kręcicki wrote:

> [...]

Czyli sam odbieraz sonbie prawo głosu. Pytanie: to po kiego grzyba wogóle
zabierasz głos ?

> Może po prostu wiedzą, że nie ma sensu poddawać wątpliwości twoich
> argumentów bo i tak się nie przekonasz i zapcha to tylko kilkadziesiat
> skrzynek bezsensownymi dysputami?

Oczywiście mam sie domyśleć co sądzą o tym inni ?
Tak czy inaczej tam są konkretne pytania. Najpierw wypadałoby na nie
spróbować odpowidzieć a potem dopiero zaczynać dalszą dyskusję.

Jak na razie w dyskusji jest jedna prawidłowość: najwięcej do powidzenai
maja te osoby które najmniej są zorientowane (w tym wypadku dotyczy to
takze Ciebie .. o czym nawet w tym liscie piszes).