to kiedy to 1.0?

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 21:49:42 CEST

On Tuesday 16 April 2002 20:46, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nikt nie poddał wątpliwść argumentacji blokatdy rw. Sam zainteresowany
> także. Czy mam w takim razie podstawy do zmiany zdania ?

Ok. Ja poddaje. Uważam, że serek nie zepsuje ci komputera i nie zrobi nic, co
ja uznam za psucie PLD.

Problem polega na tym, że serek znowu zrobi to co zrobił, a ty znowu
wpadniesz w paranoje i wykopiesz go. Najlepsze jest to, że w tej paranoi
jesteś sam, bo nikt inny nie wpadł by na genialny pomysł, żeby komuś za
zmianę domeny rw zabierać (a odnośnie wyjaśnień co do domeny to one już
były... a czemu serek się nie odzywa to ci powiem... bo jest uparty... nie ma
ci zamiaru znowu ulec (imho arekm robi to samo ze skryptem)).