to kiedy to 1.0?

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 16 Kwi 2002, 22:27:14 CEST

W liście z wto, 16-04-2002, godz. 22:00, Tomasz Kłoczko pisze:
> PS. Jezlei chcesz w ytakim razie dalej coś robić to tylko zdecyduj czy
> chcesz przejać obecna ifrastruktóre (o ile konkretne osby ktróre mają w
> pieczy konkretne kawałki) czy chcesz zakąłdaźć nową.

Przejąć to niekoniecznie, nie mam zapędów na władzę (chociaż jeśli
zabraknie osoby odpowiedniej na przywódcę, to mogę się podjąć).
Natomiast zabierać swoich zabawek nie zamierzam. Ten zespół mi odpowiada
i tu zostaję (chyba, że zacznie się tu dziać coś wybitnie
niewłaściwego).

|    Sen jest nienormalnym stanem    :             Pawel Sakowski    |
|   spowodowanym brakiem kofeiny.    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |