Rewolucja w PLD.

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 15:56:05 CEST

--->[Quoting Michal Zawalich <michuz w pld.org.pl>:]

> Ja też się zgadzam, że obu Panom trzeba zabrać zabawki.
> Nie  ma zabawek  = nie  ma kłótni.  Przez to  widowisko
> traci całe PLD.

To  kolejny   list,  który  stawia   sprawę  absurdalnie,
gdyż  serwer  list  pocztowych  nie  ma  żadnego  związku
z  odebraniem  mi  praw  do  repozytorium.  Powtarzam:  w
żaden spósób  nie zamierzam przekraczać  swych uprawnień,
związanych z obsługą serwera.

Nie można przecież na  podstawie prywatnej rozmowy, która
rozegrała  się  tuż  po  zabraniu  mi  dostępu  do  CVS-a
bez  uprzedzenia i  podania powodu,  traktować jako  moje
oficjalne  stanowisko w  tej sprawie  - sądzę,  że gdybyś
znalazł się na moim miejscu, również nie uśmiechałbyś się
życzliwie  i  nie  mówił  Tomaszowi  miłych  słówek.  Dla
eksperymentu  możemy się  umówić, że  dam ci  w mordę,  i
sprawdzimy  twe reakcje  - jeśli  mnie również  uderzysz,
zabieram ci samochód i żonę.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org