zlot pld organizowany przez Skobi

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 22:48:18 CEST

In article <Pine.LNX.4.44.0204162033310.10267-100000 w rudy.mif.pg.gda.pl> you wrote:

> Wydawanie kilkuset złotych na przejady (ja nie tysięcy) po to żeby pobić
> trochę panę jest jeszcze gorszym wyjściem. Jeżeli przed spotakniem nie
> będziemy się w stanie dogadać w kluczowych kwestiach to samo spotaknie
> także nic nie da.

Fakt, precyzyjny plan przydałby się. Z drugiej strony jednak uważam, że
podczas takiego spotkania można szybciej i łatwiej wyjaśnic pewne zapalne
kwestie, niż pisać mało strawny elaborat.

> Jak chcesz coś powidzieć to zrób to tu i teraz.

Ja raczej staram się być obserwatorem, a nie uczestnikiem sporu. W sumie
może dobrze robią te osoby, które w ogóle się nie odzywają?

ps
Polecam wczorajszą Gazetę Wyborczą, a w niej pewien artykuł dotyczący firmy
Microsoft i Billa Gatsa (niestety nie doszukałem się linka, do tegoż
artykułu w wydaniu elektronicznym Gazety).

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*