to kiedy to 1.0?

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 16 Kwi 2002, 22:56:49 CEST

W liście z wto, 16-04-2002, godz. 22:35, Tomasz Kłoczko pisze:

> Rozważ to. Rozważ cokowiek co prosiłęm żeby rozważyć ytyl;ko na litość
> boską .. nie dawaj do zrozumienia że jesteś nie zdecydowany.

Przecież jestem zdecydowany: konkretnie na to, co napisałem. Ale może
dla ciebie zapiszę to w inny sposób. Niniejszym przejmuję przywództwo
nad PLD. Ale jeśli znajdzie się inny kandydat na to stanowisko, jestem
gotowy poprzeć go o ile okaże się być osobą kompetentniejszą ode mnie.

> Czyli mam rozumieć że jest to odpowidź twierdząca na propozycję jaką
> złożyłem wczoraj ?

Nie. Mój nawias odnosi się między innymi do sytuacji, że będziesz robić
dokładnie to, co opisałeś w swojej ofercie. A mam nadzieję, że do tego
nie dojdzie.

|   Unix hackers do it with pipes    :             Pawel Sakowski    |
|                                    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |