Podsumowanie (Re: domeny pld) (fwd)

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Wto, 16 Kwi 2002, 23:13:18 CEST

On Tue, Apr 16, 2002 at 23:07:16 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przestaje obchdzić mnie to o co To ie chodzi. Swoje zdanie juz wyraziłeś
> raz mówiąc "Nie".

> Jak na razie to Ty sam wyklepałeś mi taką wolność. Więcej juz z Twoim
> zdaniem się liczyć nie muszę bo sam mi to umożliwiłeś.

Zrozum, że nie interesuje mnie gadanie z tobą. Zwyczajnie masz skasować
moje konto oraz wszelkie dane z CVS-u. Nie wiem, czy mogę podeprzeć się
Ustawą o Ochronie Danych Osobowych i nie chciałbym być zmuszony do tego,
żeby się dowiadywać. Po prostu zrób to.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!