to kiedy to 1.0?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 00:09:51 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Czy ja naprawdę tak nudnie i nieskłądnie pisze ?
> Przejrzyj sobie archiwa i poszukaj tych listów w których zmieniałem
> zdanie.
> Jezlei w przeszłośic zmieniałem wielokrotnie zdanie po pojawieniu się
> dodatkowych argumentów to na jakiej podstawie chcesz sadzić że w
> przyszłości bezie inaczej ?
>
> Napisze jeszcze raz: *jeżlei nie ustalicie co ma być to sam to zrobię*.
> Mało mnie to obchodzi, że nie potraficie się teraz zorganizować/wzajemnie
> popierać. To wąłsnie ta cecha większości osób była i jest nadal naszym
> [...]

Dotychczas dyskusja była nudna, ale teraz to przestaje być już śmieszne.
Czas dać swój głos...

Serka aktualnie dyskwalifikuje to, że nie zamierza nawet słowem się
odezwać. To źle - jakaś próba wyjaśnienia się nam wszystkim należy.
Postępowania Serka miałeś prawo się przestraszyć... choć tak naprawdę to
był chyba głupi żart...

Z drugiej strony Tomku zaczynasz się dziwnie zachowywać. Twoje odejście,
pomimo wzajemnych animozji z wieloma osobami nikomu nie wyjdzie na
zdrowie. Ale stawianie sprawy, że "mam zawsze rację i albo mi to
przyznacie albo sajonara" jest mocno nie fair. Tak, napisałeś, że można
ciebie przekonywać. Ale widzisz doskonale jak ciężko z tobą rozmawiać -
argumenty, z którymi większość się zgadza od ciebie jakby się odbijały.
Piłka nożna do jednej bramki.

Dla mnie EOT, bo nie mam ochoty na mega-wątki nie na temat. To jest moje
zdanie i całe te spory są BEZ SENSU. Zastanówcie się przed wysłaniem
kolejnego posta o co się tak naprawdę to toczy. Pomyślcie o tym.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...