to kiedy to 1.0?

Śro, 17 Kwi 2002, 00:33:22 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Blues wrote:
[..]
> Serka aktualnie dyskwalifikuje to, że nie zamierza nawet słowem się
> odezwać. To źle - jakaś próba wyjaśnienia się nam wszystkim należy.
> Postępowania Serka miałeś prawo się przestraszyć... choć tak naprawdę to
> był chyba głupi żart...

Wiesz do dzisiaj w kliencie iraca mam to co Sergiusz napisał mi zaraz po
tym jak przekopiowałem całą rozmowę na #pld, a ona sam oskarżył mnie o
sfabrykowanie. Zacytuję:

<ser> ty głupku
<ser> dałeś się wpuścić

To był ŻART ?
Nie stary to NIE BYŁ ŻART. Potwierdza to takze reszta prywatnej
korespodencji, że działanie pyło w pełni zaplanowane to był tylko niwinny
początek.

> Z drugiej strony Tomku zaczynasz się dziwnie zachowywać. Twoje odejście,
> pomimo wzajemnych animozji z wieloma osobami nikomu nie wyjdzie na
> zdrowie.

PLD się stale powiększa. Kilku osobom jak widać uderza woda sodowa od
głowy i znajduja sobie dzieki temu cel do małowyszuklamnych ataków.
Jeżeli nic nei zreobimy to w żaden sposób nie beziemy się mogli przed tym
bronić.

> Ale stawianie sprawy, że "mam zawsze rację i albo mi to przyznacie albo
> sajonara" jest mocno nie fair.

Przeczytaj dwa sirodkowe punkty. Uwzglęnij to że jak dotąd nie
zdażyło mie się pozostawić czegoś istotneigo bez odpowidzi/reakcji (od
razu czy jakimś czasie po zorientowaniu się ze jest to ważne).
Jeżeli uzwględnisz to że liusdzie sie tak łatwo nie zmieniają to mozę
zpojzreysz na top inaczje. To co formułuję to są konkretne sirodki
techniczne an rugowanie patologii. Normalnej pracy, na normalna yskusję
nie moze mieć to żadnego wpływu.

> Tak, napisałeś, że można ciebie przekonywać. Ale widzisz doskonale jak
> ciężko z tobą rozmawiać - argumenty, z którymi większość się zgadza od
> ciebie jakby się odbijały.  Piłka nożna do jednej bramki.
>
> Dla mnie EOT, bo nie mam ochoty na mega-wątki nie na temat. To jest moje
> zdanie i całe te spory są BEZ SENSU. Zastanówcie się przed wysłaniem
> kolejnego posta o co się tak naprawdę to toczy. Pomyślcie o tym.

Niestety wydaje Ci się, że to EOT. Popełniłem raz błąd doprowadzając
całsoć do takiego stanu jaki jest obecnie. Chcę tego uniknać na
przyszłość. Mówiąc inaczje jeżeli i Ty nie opowisz się po konkretnej
stronie to tym samym dasz mi prawo dojścia do wniosku że jakimś cudem
znalazłem sie w greupie ludzi w której nigdy nie powinienem się znaleźć.
Ergo: powinienem poszukać sobie innego miejsca.
Na podjęcie takeij decyzjio dałem sobie i Wam tydzień. Właśnie
mija pierwszy dzień.