Rewolucja w PLD.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 09:34:05 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, Maciej Agaran' Pijanka wrote:

> ok skoro proponujesz to rozwiazanie, to odrazu moze polaczyc je z
> trumwiratem? i miec nieparzysta liczbe ludzi wybieranych jakos
> na zasadzie ze człowiek A opiekuje sie cvs'em ale odpowiada z tego co
> robi przed teamem, czlowiek B nest czlowiek C ra czy jakikolwiek inny
> podzial ale tak zeby byla nieparzysta ilosc ludzi ?

Triumwirat na podstawie prostego kryterium moznaby juz teraz stworzyc:
Baggins(kenny), ja (ep), Sebastian(icm - lacza!!!)

Sebastian jako lacznik miedzy PLD a dostarczycielami lacz.

Tylko ze w tej chwili ten triumwirat nie obejmuje cvsu i list pocztowych.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-