[ciągle brak rw]

Śro, 17 Kwi 2002, 15:44:37 CEST

On Wed, 17 Apr 2002, --s+ wrote:
[..]
> Chciałbym również powiedzieć, że na razie jedynym efektem
> drastycznego posunięcia Tomasza, jest pozbycie się LDP
> z naszego CVS, gdyż nie mogę w takich warunkach normalnie
> pracować, a nie jestem w stanie przecież nikomu wytłumaczyć,
> że mamy tutaj Hitlerka Sieci, i wszyscy w LDP muszą to
> mężnie znosić, bo ma kilku wiernych giermków oraz roota
> w repozytorium.

Fragment z logów na CVS serwerze:

Apr 17 15:25:18 wun rsyncd[4480]: rsync on cvs/LDP from gabber.metalab.unc.edu (152.2.241.57)
Apr 17 15:33:15 wun rsyncd[4780]: rsync on cvs/CVSROOT from gabber.metalab.unc.edu (152.2.241.57)

Obawiam się, że właśnie doszło do kolejnej manipulacji w której nikt w LDP
jeszcze nie ma pojęcia co się faktycznie dzieje.