Rewolucja w PLD.

Śro, 17 Kwi 2002, 16:16:29 CEST

[środa, 17 kwiecień 2002], Krzysiek Taraszka napisał(a):

> Sorry ze sie wtracam w bezsensowny watek ale czy Janek juz tutal sie
> wypowiadal ? Jakos nie widzialem jego postu na pld-devel w tej sprawie ...

Nie widziales bo nie mam zwyczaju bicia piany. Ciekawe ze przez 3 lata
dyktatura kloczka nikomu tak bardzo nie przeszkadzala... dla mnie to
wyglada w ten sposob ze co poniektorym poprostu woda sodowa do glowy
uderza.
Sam wielokrotnie klocilem sie z kloczkiem i nie raz udalo mi sie go
przekonac ze plecie androny.

> wiec czy tak mozna ? rozdzielac zasoby kennego (maszynka Janka) bez jego
> zgody i co najwazniejsze wiedzy ?

Co do zasobow wypowiedzialem sie juz.

Janek