czary z fbset

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 01:04:01 CEST

On Mon, Apr 15, 2002 at 12:23:58AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> W /etc/sysconfig/fbset można też podać listę konsol do wywołania fbset.
> Nie wystarczy?
zamiast ładować moduł po starcie można też załadować go z poziomu initrd
:> różnica praktycznie zadna... a wcześniej mamy ładną konsolę.

Pojawił się u mnie jednak mały problem - otóż console ustawia ogonki
jedynie do konsoli 8-mej. na konsoli 9 i 10 ogonków niet - sa zamiast
nich kwadraciki. Wiesz może gdzie ilość konsol obsługiwanych przez
console jest zaszyta?