Rewolucja w PLD.

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 17:15:15 CEST

In article <20020417145643.GI2748 w szafa.hyperreal.pl> you wrote:

> Przepraszam, że nie podałem interpretacji - musisz przesunąć
> swoje o rząd wielkości.

Właściwie to nie mogę się dopatrzeć, ile tego jest dziennie (moje statystyki
były z jednego dnia). Zresztą, to nie o to chodzi, kto ma więk^H^Hcej :)
moim celem było raczej, zasugerowanie tego, że maszyna taka jak ep09 powinna
sobie spokojnie poradzić z ewentualnym obsłużeniem list pld.*
Zresztą wygląda na to, że nie trzeba będzie przenosić list gdzie indziej...

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*