2.4 + samba = oops?

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 17:55:31 CEST

Hejka!

Póki co używam 2.4. Chodzi nawet nieźle (nie wierzyłem że kiedyś to powiem
:P), ale mam problem z sambą. Pod 2.2 montowałem zasoby standardowo:

mount -t smbfs //KOMPUTER/katalog /mnt/costam -o username=user,pass=haslo

I chodziło ładnie. Teraz jak robię to pod 2.4 (mount z 2.4) to po wejściu do
katalogu i daniu tam ls, jest oops który zabija ls. Podobnie z każdym innym
programem, który tam wchodzi (np. xmms). Co na to zaradzić?

Podpowiem, że komp docelowy ma windowsa xp, ale to chyba nie ma nic
wspólnego.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter