to kiedy to 1.0?

Śro, 17 Kwi 2002, 19:18:54 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Arek opowidział się że mi nie ufa. Więcej .. ja już mu nie ufam od
> dłuższego czasu. Dokładnie od mometu kiedy zrobił niezłe zamieszanie na
> builderach.
Sam zaczałęś rządzić się na builderach wywalając klucze moje i malekitha
bo Ci się nie podobało, że więcej osób niż Ty mają tam wejście i czasami
upgreadują pakiety, a potem wielkie halo, że sam zostałeś z owego buildera
wywalony (i tak, wiem, że się zaraz usprawiedliwisz, znam te teksty, ja mam
swoje opinie, Ty swoje i niech tak pozostanie).

> predzej musiałby się sam wykluczyć do czego najwyraźniej dąży
Przynajmniej 2 razy na tej liście napisałem ŻE SIE NIE WYWALAM
Z PLD ANI WYKLUCZAM. Przestań pleść głupoty na mój temat. Dziękuję.

> Z racji
> tego że sam nie tyle pomgał Sergiuszowi co nie widział żadnego zagrożenia
> w tym co on robi. Ergo: musiał sobie zdawać sprawę że moje starcie z
> Sergiuszem jest tylko kwestia czasu. Nie ostrzegł ani mnie .. ani
> Sergiusza, że to do niczego dobrego nie moze doprowadzić.
Mam się bawić w waszego ,,tatę''?

> kloczek

Po raz kolejny proszę o zostawienie mojej osoby w spokoju. Mam zamiar
robić PLD tak jak było do tej pory. Koniec, kropka.

ps. ja straciłem w pewnych sprawach jak np. znajomość u Ciebie C wieki
temu i np. boję się efektów pracy w postaci np. shadow suite (na szczęście
są audytorzy np. Kukuk w SuSE). Nie wiem co zrobisz za te 5 dni, stałeś
się niestety nieprzewidywalny i aż trochę się boję. Mam jednak taką nadzieję,
że moje obawy okażą się nieuzasadnionymi.
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr