Apache 2.0.35

Śro, 17 Kwi 2002, 19:23:59 CEST

Michal Koziorowski <pldmail w michallo.eu.org> writes:

> Narazie tylko php nie udalo
> mi sie zmisic do pracy z nim bo po jego zainstalowaniu apasz juz sie nie
> uruchamia.
http://bugs.php.net/bug.php?id=16583
Tam jest taki bardzo brzydki hack postaci
 +    thread_resources = NULL;
Z nim php działa, do testów wystarczy.

> Ale moje pytanie dotyczy czegos innego. Czy to norpalne ze ps
> ax wyswietla tak duzo httpd? dla starego apache bylo tego tylko kilka
> dla nowego mam tego gdzies 50.
Tam są zdaje się 2 procesy, a reszta to wątki.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr