apel - dosyć błota

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 21:34:33 CEST

On Wed, Apr 17, 2002 at 06:27:54PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Hehe... bajer polega na tym, że to kloczek rząda odpowiedzi (fakt, że trochę
> przekręciłem jego pytanie, ale mniej więcej oddaje sens).

Jakbyś się tyle nie awanturował bez sensu (i parę innych osób o krótkim
stażu w PLD - częściowo w słusznych sprawach, ale w złym czasie), to by
się dało normalnie rozmawiać. Na razie rozmowa zeszła do poziomu na
jakim rozmawiać nie zamierzam. A mam parę propozycji, które może
rozwiązałyby niektóre kwestie powodujące powtarzające się awantury.
Ale w takich warunkach jak teraz ciężko uzyskać jakikolwiek kompromis.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/