2.4 + samba = oops?

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 21:26:20 CEST

On Wed, Apr 17, 2002 at 06:38:20PM +0200, Michal Moskal wrote:

> Ja używam samby, tyle, że po drugiej stronie też jest linux, oba 2.4.18.

Ja w jednym miejscu używam, po drugiej stronie Win chyba 2k.
Kernel _chyba_ 2.4.(17? mogę jutro sprawdzić dokładniej).
Problemów brak.

Raz widziałem problemy z sambą - kiedy maszynka serwująca (z Win)
została odłączona przy podmountowanym katalogu - odmountować już się
nie dało i wszystkie procesy próbujące się odwołać do tamtego katalogu
(lub informacji z /proc o tych procesach), zwisały w stanie D. To było
IIRC na jakimś 2.2.(19?)

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/