apel - dosyć błota

Cezary Cichocki cezar w cs.net.pl
Śro, 17 Kwi 2002, 22:05:47 CEST

VTAM!

On Wed, Apr 17, 2002 at 09:40:05PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> :)
> Chyba się uspokaja.

 IMHO zdanie winno brzmiec "chyba sie USPOKAJAM", czyz nie? Po prostu
 przestan lac oliwe do ognia. :(

> Ze mną dyskutować nie musisz. Ale chętnie posłucham.

 Z Toba jest ciezko dyskutowac bo powolujesz sie na "anonimowe"
 autorytety. Big Brother? Sad Kapturowy? Swieta Inkwizycja?

 A Qboosha sluchaj uwaznie. BARDZO uwaznie. Moze sie czegos nauczysz.

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl