apel - dosyć błota

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 22:22:30 CEST

--->[Quoting Cezary Cichocki <cezar w cs.net.pl>:]

>  Oj panie od Qboosha to ja sie na codzien ucze pokory jak
>  widze co on potrafi :)

Do qboosha nic  nie mam, ale do mmazura też  nie, więc co
się czepiasz człowieka.

>  A moje  interpeleacja wobec M. Mazura  zwiazana byla z
>  metodologia  argumentacji  jaka  stosuje  ("anonimowe"
>  autorytety etc).  Jak sie  domaga demokracji  to niech
>  sam regul przestrzega. Chyba zeby czul sie "ponad tym"
>  ale wtedy to ja przepraszam i dalej nie dyskutuje.

Chyba  nie  miał  kasy  na  to,  by  zlecić  specjalistom
oficjalną diagnozę?

Chociaż  jestem skłonny  przeznaczyć 100  PLN z  własnych
pieniędzy,  aby   wysłać  Tomka   na  wakacje,   albo  do
specjalisty. W czysto partykularnym interesie.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org