ser - uspokój się

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 22:52:56 CEST

--->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> On Wed, Apr  17, 2002 at 10:22:30PM  +0200, --s+ wrote:
> [...]
>
> Ser,  to  jest poniżej  pasa  -  mógłbyś się  uspokoić?
> Zachowujesz się jak świnia.
>
> Przepraszam, że publicznie, ale nie zdzierżyłem.

Sorki,  możesz  publicznie,   ale  lekarz  naprawdę  jest
potrzebny, mamy o tym  nie rozmawiać? Jesteśmy przecież w
rodzinie, nie piszę o tym  na c.o.l.a. Jakoś trzeba wyjść
z opresji.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org