domeny pld - jakie zasady

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 23:09:18 CEST

--->[Quoting wrobell <wrobell w ite.pl>:]

> Te listy nie odpowiadają na moje pytanie.

Sorki, zatem nie zrozumiałem twego pytania.

> Jakie domeny, oprócz w/w, i na jakich zasadach mogą być
> używane w zasobach PLD?

Każde.   Oczywiście  najlepiej,   gdyby  jak   najlepsze,
najbardziej  oddające  miedzynarodowyc charakter  naszego
projektu,  ale ścisłych  reguł  nie ma,  mnie się  podoba
nawet  adres   naszego  FAQ,   chociaż  jest   trudny  do
zapamiętania.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org