domeny pld - jakie zasady

--s+ ser w metalab.unc.edu
Śro, 17 Kwi 2002, 23:35:06 CEST

--->[Quoting Lukasz J. Socrat  Wielebski <socrat w wielen.pl>:]

> Tzn. domeny o dowolnej nazwie?

Nie rozumiem pytania.

> <FLAME WAR MODE> A co  jest złego w domenie pld.org.pl?
> </FLAME WAR MODE>

Było  o tym  przed  chwilą,  odpowiadałem wróbllowi,  ale
chętnie  powtórzę,   jeśli  masz  problemy   z  programem
pocztowym.

> Ehm   a  trudne   do  zapamiętania   faq  jest   pod...
> irc.pld.org.pl? Czy o ten serwis Tobie chodziło?

Jest  już pod  tym adresem?  Nie wiedziałem,  był jeszcze
niedawno gdzie indziej, zresztą co za różnica...

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org