apel - dosyć błota

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 00:06:07 CEST

On Wed, Apr 17, 2002 at 09:35:00PM +0200, --s+ wrote:
> --->[Quoting Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl>:]
>
> Co zatem proponujesz, aby wyjść z kryzysu?

Po pierwsze przestać bić pianę, bo to tylko podsyca kłótnie.
Dalej - IMO lepiej skupić się po kolei na konkretnych problemach,
zaczynając od tych, co do których są pomysły na rozwiązanie.
Reszta może się wymyśli później.

Co do domen i konfliktu ty<>kloczek - ciężko tu coś wymyślić dopóki obie
strony mają dokładnie przeciwne zdanie. Tego na razie nie ruszam.

Za to mam parę uwag co do problemu "władzy wykonawczej", w szczególności
rozwiązania które przynajmniej zmniejszyłoby ciągle powtarzające się
awantury o popsute pakiety w Ra (przedwczesne lub opóźniające się
przerzucanie pakietów). Ale nie wiem czy kloczek na to pójdzie... (czy
wszyscy inni których zdaniem warto się przejmować - też nie wiem, ale
mam mniej wątpliwości)

> Czy uważasz, że nie jest to możliwe?

Jest przynajmniej w niektórych kwestiach; ale atakowanie stron o coraz
to inne sprawy (także przez innych) temu nie sprzyja - bo liczba
problemów zamiast zmniejszać się - rośnie.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/