baseciq: sendmail.spec

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 00:11:49 CEST

Witaj Jakub,
Dnia 17 kwietnia 2002, o 21:20 napisałeś:

> Nie bardzo mi się to podoba...

Mi też nie.

Nie  jest to jedyny pakiet z takim rozwiązaniem. Z tego co mnie uczono
to  jeżeli  w  Source(n):  jest  url  to te pliki i tak nie wylądują w
cvs'ie, więc postawiłem na odciążenie zasobów cvs'a ;>

Poza  tym  warto  się  zastanowić  co  z  tamtej  strony warto jeszcze
dorzucić.

Btw,  skoro już przy tym pakiecie jesteśmy - czy ten pakiet wogóle nie
powinien być podzielony na sendmail i sendmail-doc?

Pozdrawiam
--
[ Łukasz Jarosław Mozer ][ Don’t believe in different stories, ]
[ baseciq(@)baseciq.org ][    spread around by magic boxes     ]