to kiedy to 1.0?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 18 Kwi 2002, 09:38:43 CEST

On Wed, Apr 17, 2002 at 08:02:36PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Odtłórzmy pierwotny pzrebieg wypadków OK ?
> 1) przeniesione zostały buildery na ep,
> 2) osoby wczęsniej tam pracujace nie zauważyły tej zmiany, a ja sam
>    działałem tak jak to robiłem gdzie miałem pewność że cokolwiek zostało
>    zrobione to zronbułem ja sam,
> 3) w pewnym moencie iokazało się, że Michał wykorzystywał wprost builder
>    i386 do preparowanai bootkietki, Ty robiłeś coś co zablokowało bazę
>    pakietów, a ja próbowałem takze się do niej dostać,

No racja, na całe 5 sekund...

> 4) TU zacząłem MóWIĆ że tak być nie może; powidziałem dlaczego tak być nie
>    może i powidziałem że jedynym wyjściem jest wykrzystywanie builderów do
>    celów produkcyjnych,
> 5) Michał to zrozumiał i szybkko padła propozycja ze do robienia
>    bootkietki musi dostać osobnego chroot-a,

G** prawda. To była Twoja propozycja, jak dla mnie nie było problemów.

> 6) powidziałem, że w tej sytuacji kasuję klucze ssh Twje i Michała z
>    builderów i *prosze* o wylogowanie się,
> 7) Ty będac dalej zalogwanym wyciąłeś mój klucz i wybiłeś mi połaczenie.
>    Podbną operacje wykonałeś na pozostałych builderach an kennym.
> 8) straciłem kilka około dwuch gdzin żeby z pomocą Marcina odtworzyc stan
>    na ep dalszych kilka gdzimn żeby chwycić zajętego Janka żeby mu
>    wyjaśnić co i jak.

Dziwne, że ja jakoś się umiem dogadać z Arkiem w sprawie tych kluczy.

> [...]
> to zrobię i co sie z tym wiaże. Ty miałeś pełne prawo do tego żeby si nie
> wylogowywać i pytać się mnie żeby upewnić się co do tego co robię. Uznałeś
> że dogadać się nie dogadasz i postanowiłeś zrobić coś co można porównać do
> "wyjechania ciągnikim na ulicę". Nic na tym nie zyskałeś, a tylko przez
> ktrótki czas poprzeszkadzałeś. Po co ? bo chciałeś pokażać że "masz tu
> włądzę". Zauwąz że gdybym chciał posepować w Twoim stylu to najpierw
> wyciepałbym Ciebie i Michała a potem tłumaczył. Pytanie kolejne: dlaczego
> Michał mógł zrozumieć powody zmian a Ty nie ?

No tak, rozumiem powód zmian -- paranoja TK. Innych nie widzę.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h