Rewolucja w PLD.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 17:13:27 CEST

On Thu, 18 Apr 2002, Maciej Agaran' Pijanka wrote:

> mam gotowe rozwiazanie pozwalajace automatycznie synchronizowac jedno
> repo od drugiego po commicie, jedynie kwestia ze tylko jedno jest
> zapisywalne

Jesliby to bylo stabilne, a chyba gdyby "kopia" stala u Bluesa - po
laczach lokalnych od kloczka - ma duze szanse, to IMHO jest to dobre
rozwiazanie, przynajmniej mamy backup "na bieżąco", z ktorego moznaby
np genrowac cvsweba itp. zeby odciazyc glowne repo.

Co do infrastruktury pocztowej, to ja wiem juz o trzech:
socrat, blues, lt. Ktora najlepsza?
Moze posiadacze przedstawia mozliwosci?

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-