Rewolucja w PLD.

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 18 Kwi 2002, 17:49:54 CEST

--->[Quoting Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl>:]

> Przeniesc?  Builderow  zawsze  za malo...  wiec  lepeij
> dokladac   kolejne,  np   mlocace   zawartosc  cvsa   w
> poszukiwaniu niebudujacych sie pakietow.

Ty  chcesz  przenosić  mail server,  ja  zatem  przeniosę
buildera,  to  chyba  jasne?  Podporządkowuję  się  tylko
ogólnej tendencji przenoszenia, którą sam wymyśliłeś.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org