Rewolucja w PLD.

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 20:27:19 CEST

VTAM!

On Thu, 18 Apr 2002 18:11:34 +0200
--s+ <ser w metalab.unc.edu> wrote:
[...]
> Muszę  oświadczyć, że  niestety jesteś  głupim oszczercą,
> ale myślę, że jako giermek Tomasza się sprawdzasz.

Sergiuszu, jak sam widziałeś Marcus przez ostatni tydzień
wykazał sie niezależnością od obu spierających się stron.
Proszę więc żebyś po prostu wytłumaczył o co chodzi a
nie wysyłał wypowiedzi nic do dyskusji nie wnoszące
merytorycznie.

Zresztą przyznam szczerze że też jestem zainteresowany - nieco
inaczej mi całą sprawę przedstawiałeś... Zapewne gdzieś tu
jest jakiś prosty błąd logiczny który jesteś w stanie wyjaśnić
od ręki - zrob to proszę! Wyjdzie na zdrowie wszystkim
zainteresowanym :)

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl