Bootdisks/images

Maciej Zielenkiewicz maciekz w poczta.ibb.waw.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 18:21:56 CEST

On Tue, 16 Apr 2002, Michal Moskal wrote:

> Jeśli masz windę z fdd i net, to: zapisz rewrite.exe bootdisk_net.img na
> dysk i skopiuj siecią z a: vmlinuz i initrd.img.
>
> Jeśli masz tego slacka z siecią, to:
> sciągnij bootdisk_net.img, zrób mount -o loop bootdisk_net.img /mnt
> i skopiuj /mnt/vmlinuz i /mnt/initrd.img.
>
> --
> : Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
> : PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h
Dzieki bardzo, nie wiedzialem ze sie tak latwo podmontuje a nie przyszlo
mi do glowy sprobowac. Myslalem ze zeby wyciagnac to trzeba bedzie sie
bawic z dd, rozmiarami itd albo Bg wie co innego.
Jeszcze raz dziekuje,
Maciej Zielenkiewicz <maciekz w ibb.waw.pl>