Rewolucja w PLD.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 19:58:14 CEST

On Thu, Apr 18, 2002 at 06:06:55PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:
> On Thu, 18 Apr 2002, --s+ wrote:
[...]
> <*
> Z tego co wiem oznacza to: skrypt zostal wziety z sourceforge przez Arka
> i _poprawiony_ przez serka. Ale NIE jest w calosci ani jednego ani
> drugiego autiorstwa.
> No chyba ze lamiemy GPL i wykasowujemy oryginalnego autora?
> *>

Właśnie nie rozumiem co to za "zmiany nie GPL" w skrypcie GPL?
Czuję tu smrodek podobny jak w przypadku mplayera.

> <*
> I tu dpiero zotala wykonana zmiana domeny, jak widac dopiero 14.03,
> notabene w trakcie Pingwinariow, gdy czesc developerow nie sledzila
> dokladnie co sie w PLD dzieje i nie mogla od razu zaczac krzyczec.
> Zreszta, ja sie o tym wlasnie dopiero w trakcie Pingwinariow dowiedzialem
> ze taka domena juz istnieje i planowane sa jakies ruchy. I to tylko
> dzieki Siefcy z ktorym rozmawialem o PLD.
> Aha, i 14.03 pld.org.pl pracowala juz POPRAWNIE!!!!!!

Co do tego mam wątpliwości - poprzednio 8 kwietnia sprawdzałem i nadal
nie było działającego drugiego NS o którym wiedziałby bilbo.
(msgid: <20020408104551.GD3737 w gruby.cs.net.pl>, linka do archiwum teraz
nie podam, w każdym razie wątek "Re: [rw w cvs]")

Ale teraz problem wygląda na rozwiązany, bo dzisiaj rano sprawdzałem
i ns2.ceti.pl poprawnie zeznaje na temat pld.org.pl, czyli zapasowy NS
jest - co kończy kwestię niepoprawnego funkcjonowania tej domeny.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/