gdm

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 22:54:08 CEST

On Thu, 2002-04-18 at 21:44:02, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> A czy przypadkiem najnowsze updatey dla gnome 1.4.x również tego nie dodają?
> afaik np. gnome-mime-data utfową potrafią czytać od którejś z ostatnich
> wersji 1.4.x.

Nic mi na ten temat nie wiadomo (w gnome_config_get_translated_string takich
zmian nie było), ale od jakiegoś czasu niespecjalnie śledzę zmiany w GNOME1.

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero