to kiedy to 1.0?

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 18 Kwi 2002, 23:54:33 CEST

In article <Pine.LNX.4.44.0204182208370.7464-100000 w rudy.mif.pg.gda.pl> you wrote:

> Masz prawo tak sądzic. Masz prawo także podjąć co do tego konkretną
> decyzję.
> Czekam na odpowiedzi do poniedziałku popołudnia.
> Konta osób które nie przyślą odpowidzi zostana zablokowane do momentu aż
> świadomie podejmą decyzje. Ci co powiedzą "nie" tych konta zostaną
> wykasowane.

Strach się bać. Nie zamierzam opowiadać się tak lub nie. Kwestie postawione
przez ciebie są mocno tendencyjne. To, że pewne grono - szczególnie newbies -
traktuje cię jako guru, nie upoważnia cię do stawianie spraw w ten sposób.
Developerom należy się trochę szacunku, PLD to nie jest twój twór (mimo
ogromnego wysiłku wlożonego również przez ciebie).
Jak to powiada mój znajomy, _nie ma ludzi niezastąpionych_ - owe zdanie
szczególnie polecam rozwadze osobom uczestniczącym w tym wciągającym wątku.
Personalnie nic do ciebie nie mam, ale takie posty, jak ten, można traktować
jako krzyk rozpaczy zdezorientowanego człowieka i nie można obojętnie
obok nich przejść (dlatego zabieram głos).

> Poprostu. Poprostu to jest czysta konsekwensja tego co napisałem.

Jest to postawienie wielu osób w niezręcznej i wysoce konfliktowej sytuacji,
nie rokującej dobrze przyszłości PLD, a tu podobno o dobro PLD chodzi?

> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*

Tiaaa

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*