gdm

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 00:15:45 CEST

On Thu, 2002-04-18 at 23:44:44, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Szkoda :) W ogóle który komponent gnome zajmuje się plikami *.desktop?

W GNOME1 wszystko jest w gnome-libs. Sam parser to grupa funkcji
gnome_config_* - ten sam format używany jest przecież do zapisu
konfiguracji. Do całościowego odczytu plików .desktop używa się funkcji
gnome_desktop_entry_load_*.

> A tu info o gnome-vfs
> http://mail.gnome.org/archives/gnome-announce-list/2002-March/msg00045.html

Pliki *.keys _nie_ są zapisane w formacie .desktop (choć w podobnym).

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero