Rewolucja w PLD.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 10:08:03 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Pobieranie z users ma jedną wadę - nie można tam wpisać
> adresu @ pld.org.pl/pld.com.pl/pld.net.pl/pld-linux.org.
> A mam regułki procmaila działające w zależności od ^TO.
>
> Lepszy byłby oddzielny plik, do którego mogliby wpisać adres ci, którym
> nie odpowiada adres z domeną domyślną.

Jeszcze byl pomysl ze skrypt dziala tak:
1. jezeli w dodatkowym polu po kolejnym dwukropku jest wpis
dotyczacy e-maila - bierze stamtad - to umozliwia definiowanie adresow
w domenie @pld*
2. jezeli tego pola nie ma - bierze adres z pola w ktorym definiuje sie
gdzie ma isc poczta na alias
3. jezeli wogole nie ma rekordu dotyczacego danego usera daje
z automatu <login>@pld.org.pl i jednoczesnie wysyla do osob
zarzadzajacych CVSem maila ze w users brakuje informacji o uzytkowniku.

Dobry pomysl?

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-